Değerli hastamız, Hastanemize hoș geldiniz. Hastane ișleyișinin aksamaması ve size en iyi şekilde hizmet vermek amacıyla hastane kural ve uygulamalarına uymanızı önemle rica ederiz.
HASTA VE REFAKATÇİLERİN UYMASI GEREKEN KURALLAR - Hastanede yattığınız süre boyunca odanıza giriş çıkışlarınızda ellerinizi mutlaka yıkayınız yada odanızda bulunan el antiseptik solüsyonuile el hijyeninizi sağlayınız.(Elinize bir kez sıkıp kuruyana kadar ovalamanız yeterlidir.)
- Refakatçiler koridor ve odalarda hastaları rahatsız edebilecek davranışlardan kaçınmalıdır.
- Hastane içinde ve yangın merdivenlerinde sigara içilmesi kesinlikle yasaktır.
- Dini vecibelerinizi yerine getirebilmek için Bodrum katta bulunan mescidi kullanabilirsiniz.
- Hastaların yanında ilaç bulundurması kesinlikle yasaktır. Yanınızda ilaç varsa mutlaka hemşireye teslim ediniz.
- Hasta odalarında varsa tıbbi cihazlara dokunulmamalıdır.
- Hastalar servis hemşiresinin haberi olmadan asla dışarı çıkmamalıdır.
- Hasta odaları ve dolapları düzenli olmalıdır. Hasta dolaplarında yiyecek bulunmamalıdır.
- Hastanın hastane kurallarına uymamasından doğabilecek sonuçlardan kendisi sorumludur. Hastanemizde yattığınız süre içerisinde sizinle ilgilenen servis hemşiresine tüm ihtiyaçlarınızı bildirebilirsiniz.
HASTA HAKLARI: Dilek, öneri ve memnuniyetlerinizi poliklinik katlarında bulunan DİLEK-ÖNERİ kutularına atabilir, hastanemiz web adresinden, SABİM, BİMER’ den görüş ve önerilerinizi online olarak bildirebilir ya da zemin katta bulunan Hasta Hakları Birimi’ne başvurabilirsiniz. ZİYARET SAATLERİ VE KURALLARI Hastanemizde cerrahi işlem için yatan hastalarımızın yanına, hasta yakını ameliyathane koşullarına uygun olarak alınır. Ziyaret Saatlerimiz 12:00 - 13:00 arasındadır TELEFON KULLANIMI: Hastalarımız telefon hizmetinden yaralanmak istediklerinde servis hemşiresinden hastane santrali ile bağlantı kurması için yardım talep edebilir. Cep telefonuyla yüksek sesle konuşulmaması önerilir. HASTA YATAĞI KULLANIMI: Yatağın yanında bulunan kumandalardan yatak baş/ayak bölgelerini kaldırıp/indirebilirsiniz. Hastanın düşme riskine karşı hemşirenin kaldırdığı yatak kenarlıklarını lütfen indirmeyiniz. HEMŞİRE ÇAĞRI ZİLİ KULLANIMI: Servis hemşirenize ihtiyaç duymanız halinde yatağınızın başucunda veya tuvalette bulunan çağrı zillerine basarak kullanabilirsiniz. Hemşire çağrı sistemi ile ihtiyacınız olan her durumda hemşireniz yanınızda olacaktır. TUVALET BANYO KULLANIMI: Hasta odaları iki kişiliktir. Her odada tuvalet ve banyo olup, sıcak su hizmeti verilmektedir. Kişisel hijyen için tüm malzemeler odanızda bulunmakta olup her gün kontrolleri yapılmaktadır. DİŞ HEKİMİ VİZİTLERİ: Hekiminiz cerrahi işlem öncesi ve sonrası hasta ve yakınını hasta odasına gelerek bilgilendirir. Hasta/Hasta Yakını, tedavisi, bakımı ve ilaçlarla ilgili tavsiyeleri dikkatle dinlemeli ve anlamadığı yerleri sormalıdır. YEMEK HİZMETLERİ: Hastanemizde yemek hizmeti verilmemektedir. Servislere yiyecek getirilmesi yasaktır. GÜVENLİK: Yatıș için gelirken değerli eșyalarınızı (ziynet eșyası, gereğinden fazla para vb.) getirmeyiniz. Eğer yanınızda değerli eșyanız varsa ya yanınıza alınız veya refakatçi/yakınınıza teslim ediniz. TABURCULUK İŞLEMLERİ: Taburcu ișlemleriniz ameliyat sonunda oral almaya başladıktan ve anestezi doktorunun kontrolünden sonra yapılmaktadır. Klinik sekreteri dosyanızı tanzim ederek taburcu ișlemlerinizi yapacaktır. Klinik sekreteri size çıkış özeti (Epikriz) verecektir. Epikrizinizi almadan hastaneden ayrılmayınız. ACİL DURUM PLANI: Acil durumlarda hastanemiz Acil Durum Eylem Planına göre hareket edilmektedir. Her katta yerleşim planları bulunmaktadır. Çıkış yönlendirmeleri tüm hastalarımızın görebileceği şekilde yerleştirilmiştir. Herhangi acil bir durumda asansör kullanmadan yangın merdivenleri ile çıkış sağlanmaktadır. Bu konularda tüm personelimiz gerekli eğitimleri almış olup her anınızda sizlere yardımcı olunacaktır.
***Hastanemiz kurallarına uyduğunuz, personellerimizle ișbirliği içerisinde olduğunuz için teșekkür ederiz. |